wtorek, 29 października 2013

24



Mucha
cha cha 

Masz chorą torbę-
powiedziała Peggi-
zapadła na ciężką chorobę,
wszystko gubi się w niej,
jak w Dolinie Muminków

w nosie mam puder i kurz
obejrzane filmy
spotkanych ludzi
zjedzone ciastka
wypity alkohol
mam to wszystko w nosie

(dowodem na istniejący między nami związek, jest to, że ocenzurowałaś mnie w idealnym momencie. dziękuję.)

------------------------------------------------------

Peggy

te mewy szczekają jak psy
powiedziałam
i zaczęłam tańczyć leżąc

znikamy sobie z pola widzenia
i pojawiamy się nagle
odnajdujemy w zderzeniach
dziwiąc się, że nadal tego chcemy

czy wystarczającym dowodem
na istniejący między nami związek
jest to że lubię z Tobą chodzić do kina?

jsme plyn!
jsme elektřina!


--------------------
inne materiały wizualne dotrą, jak znajdę kabel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

napij się z nami